Cum să consolidați exercițiile de erecție

Exerciții după prostatectomie radicală

Gimnastică și exerciții pentru a întări mușchii pelvisului după îndepărtarea prostatei

Tricepsurile puternice nu numai că facilitează împingerea, dar, de asemenea, crește puterea corpului superior. Exercițiile pentru a încerca includ: banc de presă tricepsul trage în jos sau împinge în jos Pectoral Îți folosești mușchii pectorali pentru tot ceea ce faci - de la deschiderea unei uși până la ridicarea unui pahar.

Când aveți bucăți mai puternice, în general aveți un corp mai puternic. Exercițiile pentru a încerca includ: banc de presă flotări abdominal Când ai abdomene puternice, ai un nucleu mai puternic. Iar când ai un nucleu puternic, ești mai echilibrat și simți mai puțin dureri de spate.

  1. Dacă există o erecție, dar nu merită
  2. Erecție slabă ca ajutor
  3. Trucul pentru a dura mai mult in pat ar putea fi acest exercitiu 13 Trucul pentru a dura mai mult in pat ar putea fi un singur exercitiu Echipa editoriala AskMen cerceteaza si revizuieste cele mai bune echipamente, servicii si capse de viata.

Exercițiile pentru a încerca includ: sit-up-uri genunchi inalti Partea inferioară a spatelui O parte puternică a spatelui inferior se stabilizează și susține coloana vertebrală, precum și vă ajută să vă consolidați miezul. Exercițiile pentru a încerca includ: poduri extensie de superman Podea pelviană Podeaua pelviană îți controlează organele genitale, ceea ce înseamnă că dacă vrei să-ți crești rezistența sexuală, trebuie să construiești mușchi puternici - și flexibili - ai podelei pelvine.

Exercițiile pentru a încerca includ: Kegels poduri glutes Gluturile slabe îți pot arunca echilibrul și îți pot rigidiza șoldurile, ceea ce îți va afecta performanța în pat.

Exercițiile pentru a încerca includ: genuflexiuni extensia șoldului Quads și hamstrings Cvadrușul și hamstrings-ul îți alimentează șoldurile și genunchii, ceea ce înseamnă că cu cât sunt mai puternici acești mușchi, cu atât poți merge mai repede și mai mult timp.

Cum funcționează testosteronul

Exercițiile pentru a încerca includ: presă de picioare step-up Exercițiile fizice pot îmbunătăți, de asemenea, flexibilitatea Când mușchii sunt liberi și flexibili, aveți o gamă mai completă de mișcare, ceea ce înseamnă că puteți face mai mult - mult mai mult - în pat.

Întindere de șnur în picioare pentru gât, spate, glute, hamstrings și viței : Stai cu picioarele înălțime de șold, genunchii aplecați ușor și brațele sprijinite de laturile tale. Expirați în timp ce vă aplecați la șolduri. Coborâți capul spre podea, relaxați-vă capul, gâtul și umerii.

cum să consolidați exercițiile de erecție mărirea penisului prin erecție

Înfășurați brațele în jurul picioarelor, ținând poza timp de cel puțin 45 de secunde. Apoi, îndoaie genunchii și cum să consolidați exercițiile de erecție rostogoleste. Înclinarea poziției unghiului legat pentru coapsă, șolduri și inghine interioare : În timp ce vă întindeți pe spate, aduceți tălpile picioarelor împreună, permițându-vă genunchilor să se deschidă și să se apropie de podea.

Ține-ți brațele pe părțile tale, cu palmele orientate în jos pe pământ.

Ceea ce amenință încălcarea fluxului sanguin pelvian

Țineți poza timp de cel puțin 30 de secunde. Lunge cu răsucire a coloanei vertebrale pentru flexori de șold, quads și spate : Intrați într-o poziție de lunge înainte începând cu piciorul stâng.

Este necesar să se limiteze cantitatea de ceai și cafea, atât natural cât și solubilă. Ceaiul este mai bine să bea lapte, făcându-l slab și fără a adăuga zahăr. Nu utilizați prea mult lichid, este de dorit să se limiteze la 1,5 litri pe zi.

Puneți mâna dreaptă pe podea. Răsuciți corpul superior spre stânga, întinzând brațul stâng spre tavan.

cum să consolidați exercițiile de erecție erectie picaturi tratament

Țineți această poză timp de cel puțin 30 de secunde, apoi repetați pe partea dreaptă. Tricepsul se întinde pentru gât, umeri, spate și triceps : Întindeți-vă brațele deasupra capului. Îndoiți cotul drept și ajungeți la mâna dreaptă, astfel încât să atingă mijlocul superior al spatelui. Folosiți mâna stângă pentru a apuca chiar sub cotul drept și trageți cu ușurință cotul drept în jos. Țineți aproximativ 15 până la 30 de secunde, apoi repetați cu brațul stâng.

E timpul să renunțăm la fumat și să bem alcool. Tutunul îngustă vasele de sânge. Berea contribuie la dezvoltarea unor astfel de hormoni în organism, care sunt mai frecvente la femei, dar nu la sexul puternic.

Exercițiu pentru a-ți sta respirația și a-ți întări limba Pe lângă faptul că vă relaxați mintea, controlul respirației vă permite corpului să vă ofere mușchilor mai mult sânge bogat în oxigen. Aceasta poate duce la o frecvență cardiacă mai mică și poate duce la o performanță generală mai bună. Consolidarea limbii medicament bun pentru erecție poate contribui, de asemenea, la îmbunătățirea respirației, precum și la creșterea rezistenței tale pentru sexul oral.

cum să consolidați exercițiile de erecție erecție la universitate

Pentru o limbă puternică, încercați aceste exerciții: Tragerea înapoi a limbii. Lipiți-vă limba drept, apoi trageți-o înapoi în gură cât puteți.

Țineți această poziție timp de 2 secunde. Repetați de 5 ori. Push-up-uri de limbă. Împingeți partea de jos a vârfului limbii cât de tare puteți în fața acoperișului gurii, chiar în spatele dinților.

Exerciții Kegel pentru bărbați: regulile de implementare

Repetați de 5 până cum să consolidați exercițiile de erecție 10 ori. Elementele nutritive cheie pentru performanța generală Vrei să-ți îmbunătățești performanța în pat? Apoi, asigurați-vă că veți obține suficient de mulți nutrienți cheie. Pentru toti capsaicina: Capsaicina se găsește în majoritatea ardeilor iute, așa că nu este de mirare că vă ajută să vă crească rezistența.

Cum să verificați potența?

De asemenea, grăbește recuperarea, ceea ce înseamnă erecția dispare în ultimul moment puteți merge din nou în cel mai scurt timp. Alimentele bogate în capsaicină includ: ardei iuti ardei dulci radacina de ghimbir Potasiu: Unul dintre cei mai importanți electroliți ai corpului, potasiul îți menține hidratarea mușchilor și celulelor, ajută la recuperare și îți stimulează metabolismul - toate acestea fiind importante dacă vrei să-ți menții rezistența.

Alimentele bogate în potasiu includ: banană.

Ațiputeafiinteresat